tisdag 27 oktober 2009

Sömn, arbete o familjeliv

Jag ska försöka kortfattat skriva hur den här veckan går med att kombinera väldigt mycket jobb, med lite sömn o lite tid för att ta hand om familjen. Det kommer bli ett frossande i martyrskap ;)

Måndag jobbade jag i Umeå. Åkte hemifrån kl 9 o kom hem kl 23. Somnade ca 02.00 efter att ha sövt om Vina tre gånger o steg upp 06.30.

Har inte varit sjukt trött idag men det kommer väl snart när man lugnar ned sig. Har jobbat mellan 08.30-16.00 idag.

Imorn tänkte jag kanske åka o spela veteranhockey kl 07.00. Vi får se om jag orkar, eller om Sigrid orkar...
På torsdag åker jag till Stockholm o jobbar o kommer inte hem förrän på söndag förmiddag. Jag kommer absolut att få tillräckligt med sömn då, men hur går det för Sigrid?? Stay tuned!

Inga kommentarer: