onsdag 28 oktober 2009

Elvins topplista o Vina äter gröt



Vi har haft svårt att få Vina o äta gröt tidigare men nu hade Sigrid köpt en ny variant med fruktsmak o vips gick det betydligt bättre. Sämre gick det för mig att söva henne. Jag tappade tålamodet o var tvungen att gå ut ur rummet. Sigrid fick ta över o såklart känner jag mig inte som nån vidare pappa o make. Fan vad det tär på mitt humör när hon skriker o krånglar med sömnen. Det är nog den värsta triggern för mig. Usch!!

Idag jobbade jag bara mellan ett o fyra o det känns helt okej med tanke på att jag kommer vara borta från imorn bitti till söndag.

Elvins topplista.
Vid middagsbordet frågade vi Elvin vad som är det bästa han vet o här kommer topplistan:
1. Lego Power Miner
2. Vina
3. Liam (hans bästa kompis)
4. Mamma o Pappa.

Känns som att vi måste ligga i lite. Vi borde ju med åren ha goda chanser att gå om Power Miners i alla fall ;)

Inga kommentarer: