måndag 6 juli 2009

Vina chockar oss

Igår kom undrets tid till Svartöstan! Jag o en vän satt i soffan o pratade medan Vina låg under babygymet bredvid oss. Hon smackade en del på handen o rätt vad det var blev det tyst o jag tittade dit. Döm om min förvåning när hon helt sonika hade somnat. There-and-then-like!!!

Det har ALDRIG tidigare hänt att hon somnat utan massiva hjälpinsatser från oss. Det var underbart att se henne. Såklart sov hon inte mer än sina vanliga 20 minuter, men det var ändå så hoppingivande.

Idag har det varit lite knepigare. Hon har sovit väldigt korta stunder o varit kinkig mest hela dagen, men nu på kvällskvisten har hon suttit hos mig ett bra tag o faktiskt legat under babygymet så vi kunde äta i lugn o ro tillsammans.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jag tycker också att det är svårt att stava till stjocka.

marla sa...

Vilken lycka! Må det hända oss en dag...